Kızlar tüp bebek sürecindeyim ve bugün gonal f kullanalı 4. günüm 6. gün doktor kontrole çağırdı ve tahlil alacağını söyledi ama süreç nasıl olacak hiç bir fikrim yok tekrar bi iğneye daha başlıycaz sanırım 7. gün, sonrasında opu için randevu ne zaman verirler bide transfer için 1 adet geçmesi mi gerekiyor