Senaoztrk Merhaba bı arkadasim için soruyorum 10 haftalık hamile ve şuan baya gaz şişlik sorunu var afedersiniz wc ye çıkamıyor bı öneriniz varmı baya kötü
minikportakal Senaoztrk şimdi bu sorum yüzünden acilden geliyorum 10+4 mahvolduk kaç gündür belime vuruyor ağrısı şurup yazdı bana da
Senaoztrk minikportakal ya çok geçmiş olsun sizede inşallah bı an önce sizede şurup yarar muhtemelen evde denediginiz hiç bisy yaramadı oda maden suyu vs içiyor ama fayda etmiyor
minikportakal Senaoztrk yaramadı kesinlikle soda elma ayva ne varsa yaptım kimyon yedim yok yani gaviscon şurup yazdı burdali kadınların çoğu onu kullanıyormuş başlıcam bende inşAllah faydası olur sizinde en kısa sürede geçer 🤲