Hanimlar benim normalde şeker sorunum yoktu ailemdede yok son zamanlarda yaşadığım stres ve olaylardan sonra herşey ters gitti ve birden gebelik şekeri çıkdı basda kontrol altına aliriz insulin gerek yok dedik ama olmadı çok düşük dozda başladık ama canım assiri tatlı istiyo resmen ağlayasın var benim gibi olan varmı ne yaptınız şuan 29+1