MMmerve_ Berru reyhan hanımı onerıyo benım doktorum detaylı ıcın falan ona gpndermıstı ılk gebelıgımde
hamisanne_63 Berru ablam orda doğum yaptı doktoru cok iyiydi ya hatta ben kalmıştım yanında doktorun ismi Sibel di yanlış hatırlamıyorsam tesettürlü bir bayandı
2-prensesannesiii Berru Necla hanım asiye hanım genel olarak oranın bütün doktorları çok iyi ve ilgili güler yüzlü.
gamzosgamzos Berru ilk kızıma hamileyken Derya hanıma gidiyordum dogumumuda o yaptırmıştı cok memnundum yalnız biraz yoğun bir doktor yani 2 saat bile bekledigimi biliyorum doguma falan denk geldiysem o zaman korona yoktu bekliyorduk ama simdi korkuyorum o kadar uzun beklemeye cunku bekleme alanı kucuk ve baya kalabalık oluyor