Ben uzun süredir kullanıyorum. Bir yanlışı düzeltmek istiyorum. Bunlar ilaç değil, sentetik olarak hormondur. Yani vücudunuzun salgılamadığı hormonu siz bu haplarla verirsiniz. Bebeğe zararı değil, gerekli miktarda veriliyorsa yararı olacaktır. İlaç olarak değerlendirip, endişeye kapılmayın lütfen.