H-5335 deletedmom87894 benımde oglumun bu haftalardakı utrasyonuyla karsılastırdıgımda oglumunkı koselı bununkı yuvarlak 🥰
H-5335 Beyza_11 benımkıse kız tahkınde bulundu ama net bısey dıyemıyorm dedı bende catlıyorm gunlerdır 🥰
user124578 Selin-masal tahminde bulunmadı küçük dedi bir kızım var ikincide kız olursa arkadaş olur yanına artık nerden anladınız net kız olduğunu acaba merak ettim 🥰
Selin-masal user124578 nuba göre ben öyle gördüm yanılıyor da olabilirim hayırlısı ile kucağına alırsın inşallah
Eyinas42 H-5335 14+4 de bana da aynısını dediler kız görüntüsü var dediler bende hep kız hissediyor ve istiyordum baya kafamda kız diye düşündüm doktor da öyle deyince. Sonuç oğluşumu bekliyorum 18 de tam öğrenebildik. Bekleyin kendinizi odaklanmayın ☺️