ipekgumen elinizde ne varsa onu kullanın bence ayrıca onun içinde harcama yapmaya gerek yok . Zaten hastanede kalacağız en fazla iki gün. Bazen kadınlarımız aşırı abartıyor çantayı doldurdukça dolduruyor gereksiz her şeyi. Eşime iki tane sırt çantası vermişlerdi onları kullanırım büyük ihtimalle bir de çantaya para veremem. Ama siz bende hiç yok almam gerek diyorsanız kabin boy valiz ya da ihtiyaç doğrultusunda bir çanta alabilirsiniz 🥰