nevermind kizlar bir sey kesfettim ilk ultrasonda bos olan oeseniz hangi taraftaysa cinsiyeti o belirliyor bence yani sag ise erkek sol ise kiz cinsiyeti belli olanlar yazabilir mi dogru mu diye