Nilh20 Kızım olacak inşallah son bir ay kaldı doğuma. Bu aralar canım acayip tatlı çekiyor neden anlamadım ekler kazandibi gidiyor bu gidişle haftaya doktorumdan azar isitcem 🙈
hamisanne_63 Nilh20 yaa tatlıyı cok severim ama hamilelikte hiç yiyesim gelmiyorrr hele de şerbetli tatlılar hiç sevmemeye başladım sadece sütlü tatlılar arada bir istiyor canım😅
Kumru_ Nilh20 Ay ya bennn😂 Günde abartısız üç kere tatlı krizim tutuyor🙈37+5 im toplamda 13kilo aldım 🤪
Elisaceren Nilh20 benim de çok istiyor bazen tutamıyorum yiyorum sonra bebeğe zararlı diye içim içimi yiyor :(