minnak25 Merhaba 3-4 gün önce kontrole gittm bebeğm 30 haftalık olmaı gerekiyr ama 1 hafta geriden geliyormş 29 haftalık yani doktorum problm olmaycgnı beslnmme dikkt etmm gerktgni söledi ama içim hiç rahat değl rica etsem tecrübeli anneler bilgilendirblr mi
hamisanne_63 minnak25 1-2 hafta ileriden geriden sorun degil kaşar peyniri muz yoğurt süt pekmez yumurta bunları tüketin bol bol 🤗
Prensimmmmmm minnak25 minnak25 abla bende geriden gelen bebek olarak doğmuşum hatta hiç kilo alamadım lise 1 de 25 kiloydum ama çok şükür herkes hasta olurken bana hiçbirşey olmazdı ailem en ufak gripde yatak döşek olurdu ben 41 dereceyle gezerdim evde yani korkma
kizannesi_1004 minnak25 30+4te gittim karın çevresi 29+5 çıktı kızımın doktor bu bebis biraz hamurişi bebişi olmuş proteine yönelelim dedi. Her Allahın günü 5 köfte yiyeceksin dedi(sadece 1 hafta bunu uygulayabildim) Kahvaltıda bol kaşar peyniri ve yumurta mutlaka yiyeceksin dedi ve 4 haftadır bunu uyguluyorum Muz yiyorum her gün minimum 1 maksimum 2 tane Süt iciyorum genelde gunde 1 bardak Haftada 1 balık yiyorum Eşim sık sık meyve sıkıyor içiyorum Elimden geldiğince dikkat ettim vallahi salı randevum var inşallah bu kez haftasıyla uyumlu çıkarda içim rahat eder evet 1 hafta problem değil ama olsun uyumlu olmasını daha çok isteriz hepimiz tabiki
Zeynep266 minnak25 benimde aynı 1 hafta gerideydi en son doktorumuz her bebek 4 kilo doğmak zorunda değil takılma diyerek durumu özetledi 😌
[silindi] Bol bol köy peyniri tüket.Süt ve süt ürünleri sebze meyve çok önemli 🙅🏼♀️ Her gece uyumadan muz ve süt önerirsiniz 🥳
Mervemrym Merak etmeyin pek sorun olmuyor 37. Haftama kadar 2 hafta geriden devam ettik , 38de 3haftaya çıktı fazla bekletmeden 39.haftamda doğumum başlatıldı . Çokta sağlıklı sadece zayıf doğdu o kadar 😊