MslAknn canım bana lcde pahalı geliyor 150-160tan aşağı takım yok.
Siyahinciden aldım kumaşları gayet güzel yıkadım ütüledim koydum bavuluma ben indirimdeyken 70tlye aldım şimdi de maksimum 80dir belkide hala 70tir bilemiyorum çok olmadı alalı. Ama kesinlikle trendyoldan değilde siyahinci kendi sitesinden almanı tavsiye ederim daha uygun trendyoldan 😊