Bedriye12 Sultanbeyli Özel Saygı Hastanesinde, Dr Ebru Ağırdemir var.
Bi defa muayene oldum, güleryüzlülüğü, samimiyeti, çok hoşuma gitti. Çok samimi geldi. Riskli gebeliğim olduğu için farklı bi doktora gidiyorum. Eğer öyle olmasaydı kesinlikle Ebru hanıma giderdim. Tavsiye ederim.
Muayene ücretini de hatırlamıyorum açıkçası