Aysegullllae Adete göre 4+6 haftalığız.Çatlatma iğnesi ile gebe kaldığım için aslında 2+6 yız. Beta Perşembe günü 900 küsürdü. Pazartesi günü doktor kontrolüm var.Acaba kese görünür mü 🙈 ilk gebeliğim ❤️
sanslibiranne Aysegullllae canım beta 3500 üzeri olması lazım o yüzden pazartesi görünür diye düşünüyorum 3500 geçiyor betan
Zynptgba Aysegullllae iğneden sonra 4. Haftada görünmüştü beta 6200 dü vajinadan bakılmadı o yüzden onu bilmiyorum 😊 güzel haberler alın inşallah görürsünüz 🤲🏻
Brfnkyldz @Aysegullllae beta 1500 ü geçtiği zaman gözüküyor kese büyük ihtimalle görürsünüz benim kan 409 du 3 gün sonra 2600 falan olmuştu biranda yükselişe geçiyor zaten o gün 4+6da keseyi gördük 7+1de bugun kalp atışını duyduk şükürler olsun Rabbım hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Aysegullllae Brfnkyldz ilk öğrendiğimde 40 idi 2 gün sonra 217 oldu sonra 3.kan verdiğimde ise 900 küsür olmuştu.sizde çok hızlı bir şekilde büyümüş maşallah 🧿 acaba benim bu değerlerde normal mi ?
Zynptgba Aysegullllae bence normal benim ilk 4.62 idi yok gibi 😊 4 gün sonra 109 2 gün sonra 208 2 gün sonra 575 çıkmıştı 😊
berrayusuf Aysegullllae bende catlstma ignesiyle kaldim o gunu bildigin halde o gunden hesaplanmiyor yine adet tarihine gore hesaplaniyor ben kesemi 5arti 1 de gordum adete gore ultrosonda 4 srti 6 cikmisti bence gorursun insallah ama yinede tavsiyem 5 haftayi bekle
Nurciv Aysegullllae görünür bence. Ben 5+2 de karindan ultrasonla gördüm keseyi 4 gün önce betam 700 küsürdü