Hamideunl Merhaba. Hamilelikten önce iki doz sinovac aşı olmuştum. Benim de doktorum sinovac in koruyuculuğu düşük biontech de ol dedi ve ikiye tamamlamami istedi. Bende 19+5 ve 24+5te iki doz daha biontech aşımı yaptırdım. Şu an 29+1 haftalık hamileyim çok şükür bir sıkıntı yaşamadım. Hatta şu an iyi ki yaptırmışim diyorum çünkü eşim pozitif ve 5 gündür karantinadayiz. Çok şükür bende hiç bir şey yok.