Bugün doğum eğitimi vardı. Doktorun söyledikleri beni o kadar rahatlattı ki.. korkunun doğumu gerçekten zorlaştırdığını; acı çekeceğim, çok acı çekeceğim düşüncesinin beyne olumsuz sinyaller gönderip salgınan oksitosun hormonunu aşağı çektiğini, bu hormonu ne kadar salgilarsak ( çok telaşa kapilmayarak,rahatlamaya çalışarak) bedenimize güvenip sancıları karsılayabildigimizde her şeyin yolunda gitme ihtimalinin çok yüksek olduğunu söyledi. Evet bunlar bilinen şeyler ama doktorların bunu anlatması, rahatlatmaya çalışması o kadar iyi geldi ki. Son haftalarimda endişelerim hafifledi, burda endişeli hamileler varsa ben de bunları yazarak bir nebze destek olmak istedim 😌