Tugceliko19-19 Kızlar 6 gün oldu doğum yapalı efsane gaz sancısı çekiyorum emzirdiğim için kimyon ve rezeneden başka bi şey de yapamıyorum artık mideme vurdu gaz acısı lütfen bunu anında geçirecek gaz çıkartacak bi şey biliyosanız lütfen paylaşın
glsm_kr8383 Tugceliko19-19 Gaz sancısını çok iyi bilirim. İnsan ayakta duramıyor 1 dk. Canım kayısı hoşafı yap suyundan ve kayısıdan bol bol iç ye. Inşallah geçer. Ben hep böyle yapıyorum geçiyo. Annem ve babaannem yapardı bana bende senin gibi olınca
SansliAnne Tugceliko19-19 Ahhh bende çok iyi bilirim… tam 1 ay boyunca hemde. Bugün 39. Günümüz bizimde yeni yeni rahatladım kuru kayısı yiye yiye…
Merveelisa Tugceliko19-19 benmde vardı on güne geçti çok kötüydü gerçekten gaz sancısı günde iki bardak rezene içiyordum her yemekten sonra bir çay kaşığı kimyon yeyip ustune su içiyordum suyu bile oda sıcaklığında değil daha ılık yani bir bardağın üçte birini sıcak su kaynatıp koyuyordum her yiyeceğim şeyi internetten bakıp gaz yapıyormu diye araştırıp öyle yiyordum
Irem71 Tugceliko19-19 benim günlük hayatımda ve adet donemlermde çok sık oluyor , ılık su rahatliyor günde tuketebildiginiz kadar ılık su için hatta biraz daha sıcak olabilir yada ayagimi fazlasiyla sıcak tutmak, yoğurt suyu da iyi geliyor ,