Merhaba.11 kasımda kürtaj oldum.bebeğimin 7 haftalık kalbi durdu.kürtajdan sonra ilk adetimi görmeden yanlışlıkla korunmasız ilişki oldu.gebe kalsam sıkıntı olur mu.kürtajdan hemen sonra gebe kalan oldu mu.doktorum psikolojik olarak hazırsan 10 gün sonra bile düşünebilirsin demişti yine de korkuyorum ama