Mayissannesi
Mayissannesi Rahat ol canım bende de astım ve kalp sorunu vardı. Dün oldum 16:30 da hiç bir şeyim yok sadece kol ağrım var. İyiki de oldum. Korktugum gibi değilmiş ya. Hatta eşime 30 dk bekleyelim dedim hemşire bekleyin dedi cunku. Eşim bir sigara içti, 9 dk sonra çıktık 🤣 İğne de küçücük zaten şeker iğnesi gibi. O da hiç acıtmadı. Son evre kanserli bir kadın geldi 4.aşısını oldu o sıra. Bana güven hiç korkma. Bir şey yokmuş boşuna bekledim valla. 1 buçuk saat sonra da doktor kontrolüm var kadın doğum