Hosgeldinbebek Gokyuzum1 geçmiş olsun. Benim de boş ve kimyasal oldu hep 3 gebelik geçirdim bu şekilde. Muhtemelen öncesinde bu tarz sorunları olanlarda özellikle veriyor doktorlar🤔
Gokyuzum1 Hosgeldinbebek sanırım olabilir çünkü progestan da kullanmıştım o haftalarım da, sizede çok geçmiş olsun Rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin en güzeliyle 🌸
Bernako Hosgeldinbebek hayır almasan daha iyi olur onun mg yüksek ayrıca o ilaç. Qfolin rEgenesis innate ilaç değildir takviyeci gıdadır o yüzden her gün 1 tane içeriz.