Karenim123 Kızlar 3. Hamileliğim daha öncede ki hamileliklerim de böyle bi yaşamadım sanki mesane torbam afedersiniz düşecek gibi ya daha önceden normal doğum yaptım ve sezeryan oldum. Normal mi sizce ? Doktor randevum da 23 Aralık da 😭
oguzweannesi Karenim123 enfeksiyon baktır mutlaka bende de vardı ara sıra hala oluyo enfeksiyonum ne zaman artsa böyle hissediyorum enfeksiyon geçince veya azalınca oda geçiyor
Karenim123 Başlık da çok önemli tabi kaynana elti postlarına dolu cevap geliyor yada deseydim ki gelin cinsiyet tahmini yapıyorum yazan yazana olurdu
ravzakck91 Sağlık ocağına görünün onlar sizi acil durumunuz varsa doktorunuza gitmenizi söyler. Diğer türlü idrar kan testi yapıp duruma göre fitil yazar
Karenim123 miyopmom niye enfeksiyon oluyorsa çok da dikkat ediyorum bi yerde tuvalete bile girmiyorum
miyopmom Karenim123 bendede sk sk oldu bu ara doktora sordum orasi hassas bolge ne yaparsan yap kapar dedi bide eger hamileyken kapman daha cok mumkunmus