Melikeakarsu bende iki öğün yiyip arada sürekli birşeyler atıştırıyordum ama mide gazından dolayı vitaminleri kes demişti gastroenteroloji doktoru, bebeğim hep haftasıyla uyumlu kiloda giderken birden geriden gelmeye başladı çok üzüldüm, neyle beslensek kilo alır, (kaşar peynir, ceviz vs haricinde) siz siz olun vitaminleri bırakmayın bizim içtiğimiz su bile eskilerdeki gibi yaramıyor bebislerimize