Ozen25 Canim bnm oglumda da iki kere kordon dolanması oldu devlete gidiyordum ve her gun acile nst gidiyordum kalp atışları cok yavasliyordu bana bir hafta beklememi soylediler korktum özele gittim hemen sabahina sezaryen aldı bu sekil neden bekletiyolar die kizdi hatta doktor baska doktora hastaneye de gözuk bnce tavsiyem sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebeğini