Asyaburcin
Bi tek detaylı ultrason ve şeker yükleme testi oldum. İkili üçlü fln olmadık zaten imza veriyosun istemediğine dair doktor bir şey diyemez ki. Ben gerek duymadım. Boşu boşuna stres olmaya gerek yok diyelim bir şey çıktı bebeğimi aldıracak halim yok ya. İkili test zamanım geldiği zaman biraz araştırdım eşimin de arkadaşının eşi doğum yapmıştı sorduk fln işte bu testleri 6 ayımız zehir oldu dedi. Bi hastalık teşhisi koymuşlar bebeğe. Adamın karısı her gün ağlamış stres yapmış çok yıpranmış. Bebek doğdu ve çok Sağlıklıymış öylr dedikleri gibi bi şeylerde yokmuş. Sen bilirsin yine de tabi ama eskiden böyle testler mi vardı. Şimdi annenin psikolojisini etkilemekten başka bir işe yaramıyor. Halam da yaptırmıştı ona da hasta demişti doktor ağlaya ağlaya çıkmış hastaneden o kadar kötü olmuş ki şimdi kızı mavi gözlü sarı saçlı İzmir güzeli bi kız ortaya çıktı çok ta sağlıklı. Şahsen ben kötü bir şey derse doktor kaldıramam baya kötü olurum diye istemedim. Hep güzel düşündüm. Detaylı ultrason a girdim şeker yükleme yaptım, fetal Eko yapıldı yani 20 dk boyunca fln bebeğin kalbine baktılar Allah ım izniyle bi sıkıntı çıkmadı. Karar senin canım iyi düşün ve tabbi kide daha çok araştır belki ben yanlış düşünüyorum