Cansuada24 sinemyasar 3 gün varken icime bi şüpe düştü yaptım yoksa beklemiyodum zaten beklenmedik anda da gercekleşmez mi güzel duygular 🥰
Serapcemre sinemyasar üç gün vardu belirtiler vardı. Lekelenmem olduydu onemsemedim sonra balgam başladı midem bulandı bi dedm kesin hamıleym ve ceeee eee😀😀
sinemyasar Cansuada24 ne guzel benm daha 5 gün var🥺kasıklarım agriyor yaklaşık 1 aydır korkuyom negatif cikcak diye
Cansuada24 sinemyasar sen yinede agır bişe yapma her zaman koru kendini canım her ay kendini koru bu ay olmadı belki diger ay yani ihtimalleri düşün rabbim gönlüne göre versin inşallah 🙏
Nesli29 Ben 5 gün kala yaptım çok net çıktı, 6 kala yapsam da belli olurmuş muhtemelen. Ancak kişiden kişiye çok değişen bir şey negatif çıksa da adet gününden sonra pozitif çıkan çok kişi var. Sabırla olunursa en iyisi regl gününde bakmak
Annesininbitanesi1 sinemyasar 2 gün vardı annem sürekli hamilesin gibi geliyor diyip bunalttı aklımda yoktu tuttuğu o ay sabah test bi yaptım pozitif 3 haftalık hamileymişim şok olmuştum
Nefiseakkyn Ben bir hafta önce yaptım çünkü hissediyordum yaptığım gibi negatif çıktı çöpe attım ertesi gün merakımdan teste baktım ve çift çizgi oluştu halbuki çok da bekledim sonra emin olmak için bekledim adetim 1 gün gecikince hemen tekrar yaptım ve anında çift çizgi oldu bu sefer şuan da 6+1🥰🥰
Minikkuzular sinemyasar en iyi sonic regl geçtikten sonra günüm geçse bile silik çıkıyor erken yapsam demekki yok diye temizlik takımdım var koltuk hali falan kaldırırım diye hep suohelendigimden beklemisimdir günümün geçtiğini ve hep doğru çıkmıştır sonic