kubumom 9 haftalık hamileyim, ara ara rahmimde kasılma oluyor normal mi? Sanki bir şey çekiliyor gibi sürekli değil ama . Rahim genişlediği için mi oluyor yaşayan var mı? 🙄
ipekveatlas kubumom aynısı bana oluyodu o haftalarda sanki bisey yırtılıyodu icimden. rahim büyüdüüğü icin oluyomus canım