Merhaba , arkadaşlar geçmeyen öksürüğüme kadın doğum doktorum ZYRTEC şurubunu verdi. 13 haftalık hamileyim. Reçetesini okudum hamileler kullanımından sakınmalıdır diyor. Kafam allak bullak
oldu.Kendi doktorum önerdi bunu bir sakıncası olur mu acaba?Dünden beri kullanıyorum etkisini gösterir gibi oluyor öksürüğe ama tedirgin oldum.
Bu konuda ne düşünüyorsunuz,benim gibi bu ilacı kullanan oldu mu?