Pinaraydin_2969 31 haftalığiz. Bugün kontrolümuz vardı önceki kontrollerde 5mm sınırda demişti doktor şimdi farklı bir doktor büyümüş diyor. Bu durumu yaşayan var mı doğunca geçiyor mu
Didemmmmm Pinaraydin_2969 canım 38+ 6 doktorum bana da çok hafif böbrek genişlemesi var dedi. Erkek bebeklerde olabiliyormuş. Kendiliğinden geçiyormuş. Geçmese de. Erken sünnet olabilir başka sorun olmaz dedi. Rabbim hepimize hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
BusraTass Pinaraydin_2969 canım 5 mm için sınırda mı demişti doktor? Benim de 6 mm , benimkide hafif genişlemiş dedi.. merak ettiğim yani 6 mm de bile genişlemiş olarak sayılıyor demekki
Pinaraydin_2969 Didemmmmm Amin inşallah.. Mesanesinde de genişleme var dedi canim sıkıldı biraz inşallah düzelir
Didemmmmm Pinaraydin_2969 kötü düşünme canım Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻