5+6 dayım kahverengi akıntılarım felan oluyordu ara ara doktorum normal olduğunu söyledi bugün progestan fitil atıp yattım yoğun bi sıkışma hissiyle tuvalete gittim kırkbeş dakika sonra felan tuvaletten kalktığımda klozette kan yoktu ama silince yoğun bi kan geldi korkuyla hemen doktorumu aradım prolutonu ne zaman vurundun dedi bugün dedim sakin ol sıkıntı yok ayaklarını kaldır yat dinlen sonra bulunduğun yerde bi ultrasona gir istersen rahatla dedi tamam dedim özel klinik buldum bi şekilde gittim muayneye olanı biteni anlattım ultrasona girdim bana kanamayla gelmesen şuan normal gebelik derim kesen sapasağlam bebeğin ilk oluşumu tamamlanmış rahim içinde hiçbir kanama ibaresi yok kızım dedi doktoruma anlattım iki doktorda bi sebep bulamadı kanamama ve devamda ediyor bana sadece istirahat et tuvalet harici kalkma dediler ki bir haftadır bunu yapıyorum zaten kafayı yemek üzereyim 🥺🥺