Aryaaaa aktardan aldım bir su bardağı suya 2 çay kaşığı atıp demliyorum içiyorum , ya da doğadan markanın sallama çay tarzı olanını kullanıyorum her gün 1 tane onu da 5 dak demlendirip içiyorum. Doktorum rezenenin süt artırdığını ve bebeğin gazsız olmasını sağladığını söyledi, bir de biogaia çiğneme tableti varmış hafta da iki kezde ondan çiğne dedi.tamamen bitkisel bebek gazsız olsun diyeymiş o da