Blackcloud Tubilokko Ay benim bebeğim gibi sırtını dönmüş seninkide ve usg görüntüleri aşırı benziyor.😂
Sedadefne01 Bende kız gibi hissettim ama buralarda dönen bi rivayete göre kesesi fasulye gibi olan erkek bebek oluyor diyorlar tabiki gerçeklik payı düşük değişkenlik gösterebilir her bebek.:)
Symylldz Sedadefne01 bence de kız benim de kesem fasulye şeklindeydi diğer tüm belirtiler de 15-16 hep erkek dendi kızım oluyor o da yanlış çıktı tüm tabuları yıktık çiçeğimle 😂
Rizeli Sedadefne01 aaa bunu okuyunca bi şaşırdım benim oğlumun kesesi de fasulye gibiydi 🤣 doğrudur belkide
Gzm23 Blackcloud benim de 17+3 de gittim göstermedi bebiş 19+3 de detaylı ultrason da bakalım gösterecek mi yani bu perşembe gideceğim
Zeyneptuba Busramnida https://imgyukle.com/i/kq2BMI https://resimyukle.io/r/8OEMN11I6w Banada bakar mısın canım 😀https://resimyukle.io/r/8OEMN11I6w
Emsedem Hatice-0909 heyecanli bir bekleyiş rabbim isteyen herkese versin bizlerde sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalin insallahh ikili testte belli olurmuki ??
Minanurygt https://imgyukle.com/i/kUTnNb Kızlar bana da bakın nolur 😁 balla şu cinsiyet işinden anlayanları tebrik ediyorum ben hiç anlamıyorum
Msl22 Minanurygt Ya valla ben kız hissettim benim bebis te böyle kafa yapısı benziyor ama maalesef son anda bacaklarini kapatti açtıramadik inşallah rabbim sağlıkla versin