Arkadaşlar 30 günlük oğlum var bugün banyo yaptırdık ama yani üşümedi herhangi bir problem olmadı oda sıcacıktı uyuttum 2 saat kadar hiç aralıksız uyudu sonra acıkmıştır diye uyandırdım ama çok uyanmak istemiyor..Yarı uyanık bir şekilde emzirmeye çalışıyorum emmek istemiyor asla ateşini ölçüyorum bazen 37.7çıkıyor bazen 36 .5 ..Hastaneye götüreceğim ama dışarısı soğuk daha fazla hasta ederim diye de korkuyorum ve ses çıkarıyor hafif hafif böyle ıkınmAk gibi zorlanıyormuş gibi cıs yapıyor diye düşünüyorum ama yapmıyor hastalıktan mı yapıyor anlamıyorum tecrübeli anneler yazarsa çok sevinirim