Selam güzel anneler ve anne adayları yumurta çatlaması ayın 22’sinde oldu şu an ayın 27’si ve göğüslerimde gün içinde sızlama vardı şu an sızı geçti ama göğsümün şiştiğini fark ettim. Ayrıca bir kaç gündür kasık bölgemde hafif hafif ağrılar oluyor, bir sabah ya su içerken hafif midem bulandı.. gebelik başlangıcında bu belirtileri yaşayan var mı? Sizce gebe miyim? Daha 5 gün oldu..