Hilalkyss Merhaba güzel anneler bugün doğum yapalı 1 ay oldu fakat içteki dikişlerim düşmedi ipler hala görünüyor, sizde kaçıncı günde düşmüştü
Merveonay Hilalkyss iç dikişler düşmez erir canım sezaryen dikişimden bahsediyorsun sanırım benimde iç dikişin geneli düştü ama 2.3 noktada bi 2 ay geçmişti ondan sonra eridi normal yani 💗
Zeynepz Hilalkyss normal doğumdan bahsediyorsun sanırım bir aya kadar dıştakiler düştü içtekiler de 40ım çıktığında anca düşmüştü