Cismmpoyraz48 Mrb hanımlaar bugün cinsiyetimizi öğrendik 15+3 haftaligiz ama ultrasonda 16 hafta gözüküyor... bebegimin hareketlerini tekmelerini gördüm doktorum sağolsun izletti rabbim isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguyu 2 yasinda bir oğlum vardı simdide kızım geliyor allahım nasip ederse.. oğlumun adı poyraz ama kıza isim bulamıyoruz bi karar veremiyoruz yardım lütfen 🤗🤗
zeynopd Cismmpoyraz48 hayırlı uğurlu olsun. benim de oğlumun adı poyraz. şimdi kızım oluyo. adını azra koyucaz kısmetse. sağlıkla gelsinler :)
flawles Cismmpoyraz48 ben Güneş Lina koymayı düşünüyorum. Diğer düşündüğüm isimlerde kumsal, ayşıl, belis, kayla, ravza, dolunay, masal, eylül, ada, asu, hazal, hazan, elmira ve beril😊 hayırla kucağınıza alın inşallah 😊
Lonelinesss Cismmpoyraz48 benimde kızım olucak. İnşallah nasip olursa Azra koyucam. Eğer poyraz ismine yakın olsun diyosan Pelin koyabilirsin.
merveuzar ALLAHIM sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah ALLAHIMIN izniyle benimde kızım olucak ismini Derin Duru koyucaz inşallah 😊
Cismmpoyraz48 merveuzar ne güzel allahm sağ salim kucağıniza almayı nasip etsin 😊duru ismini eşim de düşünmüştü guzek sade bi isim ama tek olmaz demiştim yanına bi isim dha koyarsak belki🤔
Cismmpoyraz48 zeynopd poyraza uygunmuş aslında 😊😊 anlam olarak yağmur meltem ismi var ama onlar eski isim sanki ama azra guzelmis allahim kucaginiza almayi nasip etsin 😊
Cismmpoyraz48 flawles ne güzel bi sürü bulmussunuz 😊😊lina da çok hoşmuş masal da guzel kumsal da insan karar veremiyor iki isim koyma şansımız var yine 😊
merveuzar Cismmpoyraz48 güzel dilekleriniz için teşekkur ederim ALLAH razı olsun daha zamanıniz var bulursunuz inşallah 😊
Harunnisa Cismmpoyraz48 aden duru guzel bende aden dusunuyorum yanina guzel isim dusunuyordum yakisti isimler
zeynopd Cismmpoyraz48 bi doğa olayını daha kaldırmaz bu bünye. poyraz yetti bize canı sağolsun :D sizin poyrazınız da esiyo mu çok :D
Cismmpoyraz48 zeynopd doğru diosun 😁 esmezmi isminin hakkını veriyor yani 😀 sizin oğlunuz kaç yasinda
Amsya Bende 12+5 Bugün doktor cinsiyet tahmini yaptı yüzde 90 erkek dedi acaba değişirmi değişen var mi
Cismmpoyraz48 Amsya benim 12. Haftamda kıza benziyor ama belli olmaz erken dha dedi bugün kesinleşti kız dedi yanılma payları çok az cnm
Hasrt033 Amsya canım benimde 12+4doktorum erkek dedi 16+4 de başka bir doktora gittim kız dedi değişmez artık dedi 😊
Cismmpoyraz48 Lonelinesss ay eşim görmesin bu ismi dha dün konuştuk 😁teyzesinin kızının adı pelin acayip gıcık kapıyor hiç anlasamiyor bi arada duramiolar dün dedim poyraza yakın isim pelin var bi dedim dedigime pişman etti 😁
Cismmpoyraz48 Lonelinesss 😁😁 duru düşündük canm favorilerimizde var hoş sade isim ama tek mi olsa yanına bi isim dhami olsa bilemedim 😊