Yunusunannesi
Bence doğumdan korkmuyorsun ilk defa yaşayacağın bir şey olduğu için başına neler geleceğini bilmediğinden bu korku sandığın his. Bende aynıydım ama emin ol o muhteşem an geldiğinde zaten her şey kendiliğinden gelişiyor ve sonrasında yaşadığın acı bile bir hayal olarak hafızanda kalıyor.