Sekrkzim Arkadaşlar bu hafta surekli oturup kalktikca kasik agrim fazla var sanki her an regl olcakmis gibi normalmi acaba idrar yolları enfeksiyonu olabilir die tahlil yaptırdım bişi cikmadi ama agri hala oluyo