Mucizem_211 ben gittim hastaneye, acile gittim ultrasona baktılar bebek iyi çok şükür, öyle batmalar vs normalmiş rahim büyüdüğü için nst’ye bağladılar sancıda çıkmadı çok şükür kadın doğum doktoru muayne etti bu haftalarda normal dedi, çoğu insan o şikayetle gidiyormuş zaten hastaneye