Benimde diş ağrım oluyor maalesef ve çok zor biliyorum 😞 ama ben her yemekten sonra dişlerimi fırçalıyorum. Ve ağrıdığında hemen dişlerimi fırçalayıp , tuzlu su ile garlara yapıyorum geçiyor. Ama geçmezse buz tutuyorum yanağıma ve çene altıma. En geç 20 dakika tutuyorum ve ağrısı diniyor. Umarım size de yardımcı olur bu yöntem 🙏🏻