Kızlar bugün rutin kontrolüm vardı. Doktor bebeğimin suyunun azaldığını söyledi. Suyumun gelip gelmediğini sordu. Ben de akıntımın olduğunu ama su mu değil mi anlayamadığımı söyledim. Bebeğin suyu şu an iyiymiş ama azalacak gibi duruyo dedi. Alttan muayene etmek istedi. Ben de doktora güvendim ve akıntımın su mu yoksa normal akıntı mı olduğunu anlamak için spekulum ile vajinal muayene yaptı. Suyum gelmiyormuş ama yine de kültür aldı enfeksiyon olup olmadığına bakmak için. Aslında idrarımda enfeksiyon yok. Bugün kendimi böyle bi olay döngüsünün içinde buldum. İnşallah bebişlerimiz hep sağlıklı olur ve sağlıkla doğar. Benim gibi olan var mı. Kötü bir durum mu ? Günde 3 litre su iç dedi