Aozgek Su içemiyorum sudan tiksiniyorum limon salatalık ne koyarsam koyayım içemiyorum.. ne içiyorsunuz su içemeyenlerrr…
guly1 Aozgek içtiğiniz markayı değiştirin belki farkeder😬 ben getir in suyu kuzeyden içerdim taşındık buraya getir hizmet etmiyor malesef başka marka aldık tiksiniyorum su dan ,🥺
Cemle Ben de su içemiyorum özellikle yemekten sonra içersem. Sabahları 2 çay içiyorum normal çay bardağıyla. Bi de yakınınızda starbucks varsa cool lime diye bi içecek var o bana çok iyi geliyor. Bazen de kola içiyorum malesef.