Merhaba kızlar 36+1 im kendı doktorum izindeydı baskasına girdim catı muayene kacıncı haftada oluyor genelde dedim hani hazırlıklı gitmem icin . Doktorda biz catı muaneyesi yapmıyoruz son ana kadar devam ediliyor dedi . Yanı bunlar doguma sokacak baktı cocuk gelmiyor hemen sezaryan mı cevırcek bılıyorsunuz kı devlette zorunlu sezaryan harıcı yapılmıyor ıstege baglı yanı . Devlette yaptıran varmı ? Kendı doktoruma da sorucagım elbette ama annemede sordum devlette bi sıkıntı cıkmadıgı surece oyle yapmazlar dedi .