Tazeanne-35 22+5 hamileyim sinüzitim var sanırım artık kulaklarıma gözüme vuruyor baş ağrısı yapmaya başladı. Hastanelerde randevu yok gidemiyorum bildiğiniz bir yöntem var mı kafa kısmım ağır gelmeye başladı artık 🥺🥺😭😞😞
balkupummm Bende de var aynı sorun maalesef ve ağrının başlayacağını anladığım zaman bir adet parol alıyorum. Başka türlü maalesef gündelik hayatıma devam edemiyorum 😞
balkupummm Tazeanne-35 Çok üzgünüm ve sizi anlayabiliyorum 😞 tek çare kalıyor acile gidip parolun serumunu vurdurmak