mom8327 Eda3 o testi doktor yorumluyor canım geçirilmiş geçirilmemiş hastalığa göre moral bozacak bişey yok e nabızda o testim benim de kırmızı görünüyor bazıları doktor iyi demişti. Önceden geçirdiklerin pozitif çıkıyordu sanırım
Eda3 mom8327 benim igm negatif ama igg yüksek hastaneye gitmeme 1 hafta var internetten baktım sürekli başka şeyler yazıyor biraz panik yaptım
mom8327 Eda3 benim de öyle bişey değil o merak etmeyin 😄 bizde eşimle panik yapıp internetten bakıp durduk senaryo yazdık yazdık içeri girdik doktor bakıp sorun yok iyi dedi 😃
mom8327 Eda3 rica ederim 😇 çoğu kan tahlili hamilelikte farklı yorumlanıyor diğer tahlillerde de doktor görmeden üzmeyin kendinizi ☺️