Srfe_01 Ocakta kürtaj oldum. Çok meşhur doktora da gittim, normal özellerde doktorada. Bazısı 6 ay bazısı 1 sene yasak dedi. Çok araştırdım 1 sene bekleyip mol tekrarlayan da vardı, 5-6-7 ay sonra korunmayı bırakıp sağlıkla bebeği olanda vardı. Mol gebelik nasıl şanssızlıksa, o sürede biraz şans işi. Kesin 1 sene korun tekrarlamaz diye bir şey yoktu. En az 6 ay olmalı sadece. Deli gibi araştırdım hep. Samimi kadın doğumcu arkadaşım var o da sıkı takip etti ona güvenip korunmayı bıraktım. 2021 Ocak ayında kürtaj oldum. Son adetim 2021 21 Ekim 😌