Öncelikle korkutmak istemem ama bende ilk hamileliğimde yaşadım bebeğimin kesesini görmüştüm ama kalp atışını duyamamıştım daha sonrasında zaten doktor aldırmamı söyledi kalp atışı oluşmadığı için aldırmak istemedim ve bekledim 1 hafta sonra gece kahverengi kanamam oldu dişer günde devam etti hastaneye gidip baktırdım şu an birşey yok ama eğer kırmızıya dönerse hemen gel dediler ve gece 2de düşük yaptım umarım ki yaşamazsın umarım ki sağlıklı bir bebeğin olur 💖