Kızlar dün doktorum çatı muayenesi yapmıştı kasmıştım hatta önümüzdeki cumartesi beni sezeryana alacaktı, bende doktorumu değiştim bugünkü doktorum çok iyiydi normal her şeyin, 3 öğün 2 adet hurma yememi, ada çayı içmemi, çörek otu yağı almamı söyledi bol bol yürüyüş yapmamı söyledi, sizin doktorlarınızın tavsiyeleri neler ya da bunları kullanıp faydasınj gördünüz mü?