Kızlar burda gezinirken ddimer kan pıhtılaşması demekmiş şimdi öğrendim geçen hafta çok ağır ishal kusma salgınına yakalanmıştım tahlilimde çıkmış herhangi bir ilaç kullanmıyorum cokkk korkuyorum 1.7 çıkmış 0/0.5 olması gereken yüreğim ağzımda pazartesi gidicem doktora 😥 bilsem coktan giderdim bişey demediler bana ne yapıcam