Ersibneh İkinci gebeliğim şuan 13 +2 haftalık gebeyim bebek hareketlerini ikinci gebelikte daha erken hissedenler olmuş doğru öı siz kaçıncı haftada hissettiniz ikinci gebeliğinizde
EsengulC Ersibneh doğru evet ben ilkimde 23 givi hissetmiştim şuan 17dan beri hissediyorum çok şiddetli belli değil tabi ki ama bebek olduğu belli yani özellike akşam yemekten sonra pıtmpıt vuruyor genelde 21im şuan
gldn065807 Ersibneh benimde ikinci gebelik 17 haftamda küçük kucuk hissettim şuan 22 haftam dolmak üzere maşallah içimde boksor gibi kızım 😅
Gamze1351 Ersibneh bnmde 2 ncı gebeliğim 2.5 yasinda kızım var 18+3 hfataligiz minik minik hissetmeye başladık hareketlerini ☺️👍
Burcukorkmaz Ersibneh ben 11 haftalığım inanın çok hafif hissediyorum. Daha bu gün ebem söyledi bende çok şaşırdım hatta küçük diye böyle damar atar gibi hafif bir atma
Burcukorkmaz aysnrsvs bu gün kontrolüm vardı damar olmadığını doktorumuz söyledi. Biraz iri bebek dedi. Bende çok şaşırdım ama bazı gebelikler de olabiliyormuş. Bebeğe ve rahim yapısına göre değişirmiş
Fatosduzgun55 Ersibneh benımde 2.oğlum yolda 💙 18. Haftada hissettim. Suan 32+0 deyız son 6 haftamız🤲🧘♂️
Sekrkzim Bnde ikinci gebeliğim suan 17 haftalıgz 16 haftadan itibaren hissetmeye başladım 😊ama sık degil tabi ara ara kayar gbi oluyo kasigimda pit pit atiyo ara ara