Slndfne canım bende ikizlerime hamileyim 34+4 deyim . Riskliydi benim de hala da riskli ama enerjimizi düşürmemeliyiz . Kendine ve vücuduna inan lütfen . Yatman gerekiyorsa yat , geçici bir süre zaten . Evet zor ama bir yandan düşünsene aynı anda iki bebeğin annesi olacaksın ve ilerde anlatırken kendinle gurur duyacaksın . Herkese ikiz nasip olmuyor 😌 iyi düşün ve lütfen kimsenin olumsuz hikayelerini dinleme . Herkes çok biliyor çünkü . Ben asla izin vermiyorum olumsuz bir şey anlatılmasına . Herkesin hamileliği ve anneliği biricik , kendine özel . Kendinle gurur duy ve bebişlerinle bol bol konuş