Eda_65 bebeğin kalp atışını elinizle 40 haftalık dahi olsa hissedemezsiniz benim iki oğlumda da 7 9 hafta arası kasık bölgesinde kalp atışı gibi olurdu ama o bebek hareketi ya da bebek kalp atışı değil gebelikte kan fazla pompalandığı için böyle seğirme kalp atışı gibi hissetmeniz normal nabız atması yani o hissettiğiniz 🥰